Förfluten och kommande träning

 
Så här konstigt och osammanhängande blir mina pass... 

v7
Måndag: blandat gym
Tisdag: pilates, cardio
Onsdag: CXWORX
Torsdag: ben
Fredag: axlar
Lördag: rygg, biceps
Söndag: bröst, triceps
 
v8
Måndag: axlar, mage
Tisdag: hemmaträning (mage)
Onsdag: längdskidor, hemmaträning (cardio)
Torsdag: ben
Fredag: - (kurs)
Lördag: - (kurs)
Söndag: - (kurs)
 
Till veckan har jag planerat så här: 
Måndag: rygg, biceps
Tisdag: bröst, triceps
Onsdag: vila med powerwalk
Torsdag: axlar, mage
Fredag: rygg, biceps (igen!)
Lördag eller söndag: ben


Till veckan ska jag även hinna med att gå på teater, fika och eventuellt äta middag på stan med vänner, laga och äta middag med vänner hemma hos mig, gå på studiebesök hos en konsultfirma, hinna med en utgång, ha tjejkväll, vara gympatränare, besöka naprapaten, gå på föreläsningar, seminarium och skriva en rapport. Huj huj... 
 
Därför har jag planerat in alla träningspass utom ett på morgonen innan skolan. Annars kommer jag aldrig hinna... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helon

Blev inte tjejkvällen flyttad till nästa helg? :) Jag har ju tänkt skriva rapport i helgen..

2013-02-25 @ 13:20:38
Postat av: Moa

Aah, men just det! Perfekt med mer tid till rapporten för det behöver jag verkligen :)

2013-02-25 @ 14:58:02
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }