Jättesned blev mindre sned

Var till en naprapat på morgonen eftersom jag har gått runt alldeles sned i minst ett år. Han knäckte till mig lite här och där och vips så blev jag mycket rakare. 

Jämför hur armarna hänger längs kroppen på de två bilderna. 


Idag

Maj 2012
 
Jag är fortfarande lite sned med det blev ju galet mycket bättre! Det värsta är bara att han inte tyckte jag skulle träna och lyfta tungt ett tag framöver... Suck. Jag som direkt efter besöket skulle gymma med Theres och brorsan. Hade ju sett fram emot och laddat inför bänkpressen och lutande hantelpress. Cyklade ändå dit såklart och körde bänkpress med endast stången och så stod jag i plankan några gånger. 
 
Så nu måste jag tänka om med veckans träningsschema. Jag får inte ens göra situps... Får bli promenader och en himla massa plankor istället. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }