Där jag trivs som bäst


Min fantastiska homestay mother skjutsade mig till en gympahall igår. Underbart! Jag spenderade en och en halv timma i denna lokal fylld med testosteron utan tröja, som min kära vän Zdenka uttryckte det.

Det är jag som hänger i ribbstolen. Mina ben ser lite krokiga ut, men det stämmer inte. Jag har nämligen alltid spikraka ben. Problemet är att jag har fått världens grymmaste rump- och lårmuskler av alla dessa kullar här i Auckland. Första veckan gick jag med konstant träninsvärk i rumpan.

Så det är alltså mina supermuskler som putar ut... Inte böjda ben, nej.

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha jasså! Kul att du hittade en gymnastikhall!

2009-12-11 @ 05:42:33
Postat av: Elin

vilken härlig hall!!

2009-12-13 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }