I andra änden av världen

Nu är jag äntligen framme och det är fixat så jag får ström till datorn. Jag har inte träffat min familj än, utan jag sitter på skolan och väntar på att de ska sluta jobbet och komma och hämta mig. Har varit här i sex timmar nu och jag är fruktansvärt trött. Men jag har hunnit en sväng på stan där jag käkade lunch och köpte mig en adapter.

Alla människor jag träffat här är jättetrevliga. Jag tror till och med att de kanske slår engelsmännen. Dessvärre är det väldigt många som röker och det är inte vanliga cigaretter - kanske därför de är så trevliga?

Här befinner jag mig nu. Skolan ligger i Albert Park som är omringat på bilden.

Kommentarer
Postat av: Malin N

Åh så spännande! :D Lycka till

2009-11-20 @ 13:38:35
Postat av: Micke

Haha. Men det är ju bra att alla som röker blir snälla och itne tvärt om :). Ser fint ut på bilden.. Vill oxå utomlans! Med dig :)



Kram

2009-11-20 @ 16:46:49
Postat av: Josefin, Julia, Evelina

Skönt att vara framme.

Men var är en adapter egentligen? :)

2009-11-20 @ 17:12:24
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Elin!

Kul att du kommit fram. Hoppas att du kommer att trivas med din "bonusfamilj" nu en tid!

2009-11-20 @ 20:51:05
Postat av: Julia Lindgren

Att det toppar England är ju otroligt! Jag känner på mig att allt kommer gå bra och hoppas att du kan njuta av tiden! kramkram

2009-11-24 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }