Viktuppgång i sikte!

Min värdmamma säger att jag kommer gå upp i vikt denna månad jag bor hos dem. Familjen har haft studenter som jag i nio år och hon har lyckats få varenda en att gå upp i vikt. Oftast har de elever som bor hos dem i 6-12 månader. Eftersom jag bara bor här i 4 veckor är jag lite tveksam till min viktuppgång. För att inte göra min värdmamma besviken hjälper jag henne i smyg. När jag är i skolan köper jag alltid godis som jag vräker i mig:


Vad gör man inte för att glädja andra?


 


Kommentarer
Postat av: Micke

Blir det hård träning när du kommer hem sen? Eller hur kommer detta sluta -.-



Kram.

2009-11-30 @ 00:10:03
Postat av: Emma

Du är en sådan vänlig själ tjejen!

2009-11-30 @ 09:30:26
Postat av: Josefin

Men Moa då!

2009-11-30 @ 16:37:48
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/
Postat av: Anna G

Gud vilken tur du har Moa.Ät godis:)

Kram Anna

2009-12-01 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }