Bye Sweden, Hey Africa!

Sitter på Arlanda nu! Så nu är det riktigt nära... Spännande. Det är i alla fall skönt att inte åka ensam den här gången.

Vi har varit i en stuga utanför Täby sedan i lördags där vi haft ett förberedande läger. Det var trevligt. Träffade bland annat volontärer som ska volontära i Sverige. En av killarna var från USA och han skulle upp till Älvsbyn i morgon. Vi har också gått igenom olika problem som kan uppstå och hur vi ska lösa dem. Vi kom fram till att i det flesta situationer ska vi tänka på att prata, andas och "vi har varandra".
Så det ska nog gå bra.

Maila gärna på facebook eller till min vanliga mail. För då blir jag glad. Eller kommentera här, då blir jag nästan ännu gladare.

Ta hand om Sverige!

Kommentarer
Postat av: Micke

2010-08-26 @ 12:23:16
Postat av: Micke

Ja jag ska maila o skriva massor! Hoppas bara du hittar något internett där borta så du kan läsa dom!

2010-08-26 @ 12:24:32
Postat av: Kerstin Viklund

Hej Moa

Hoppas du eller ni får en bra tid i Malawi och kommer hem med många erfarenheter & härliga minnen. Ska bli roligt att följa dig på ert äventyr:)

Hälsningar från kalla Älvsbyn endast 8 grader kl 21.42.

Ni har det säkert varmare än det:) Ha det bra

Hälsningar Kerstin Viklund (Konsum)

2010-08-29 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }