(förra) Veckans


V6

Borde

Räkna matte, träna

Höjdpunkt

Inget fika, inget godis!

Bottennapp

Tågförseningar

Händelse

Bjuden på bröllop i augusti

Låt

Rise Against - Hero of War

Träning

Lätt styrka fyra gånger

Jag har blivit lätt beroende av ”Hero of War”. Jag har lyssnat på låten flera gånger per dag hela veckan förutom under helgen. Hamnade i Kiruna lördag-söndag på gymnastiktävling där jag agerade ledare som vanligt. Hade så klart med mig datorn, men jag har inte låten på datorn utan jag lyssnar på den via underbara Spotify. Hade ju inget internet i Kiruna, alltså inget Spotify. På tågresan hem blev längtan efter ”Hero of War” så stor att jag var tvungen ringa Micke och be honom spela den hemma hos sig. Han la telefonen vid högtalaren och jag satt som i trans i fyra minuter och 12 sekunder.

Efter det såg jag en bit av Avatar på ryska. Det var spännande även fast jag redan sett filmen och inte kan ryska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }