Veckans

V8

 

Borde

Leta kamerasladden så jag kan lägga in lite bilder på datorn

Höjdpunkt

Fredag, lördag. Toppendagar!

Bottennapp

Kamerasladden är inte funnen

Händelse

Städade mitt rum!

Låt

Lady Gaga - Bad Romance

Träning

Jag försöker göra 100 situps/dag i alla fall

 

Annars så har jag ätit hemlagad honduriansk/colombiansk mat, varit tränare till Jokkmokksgymnaster, varit tränare till min vanliga grupp, varit tränare till en nybörjar grupp, sett Melodifestivalen, vaccinerat mig, lyssnat på föreläsningar, sett film, sovit 12 timmar i sträck, gjort ett matteprov, Twistrat och inte ätit godis/fika/chips/popcorn/glass.

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Fin bild :) <3

2010-03-01 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }