A F R I K A ?

Bilder från Nya Zeeland

Zdenka (min "rumskompis") och jag


Paradiset?



Min gata


Jag ska tillbaka. Jag ska! Sverige är också bra, men... Jag har redan planer på nästa resa. Afrika lockar något förskräckligt. Så nu måste jag ju dit i sex månader. Hur ska detta sluta? Jag kommer aldrig hinna att vara hemma. Det enda som gör att jag tvekar är pojken min, jag vill ju inte lämna honom här hemma. Knepigt.

Afrika eller inte Afrika?

Shit, vad mycket det är att tänka på. Mitt huvud känns som om det är fyllt med en blandning av honung, skumtomtar och småskurvar. Hoppas inte så är fallet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-22 @ 13:31:39
Postat av: Julia Lindgren

Afrika! :D vi skulle få så roligt tillsammans :)

2010-01-26 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }