Födelsedagsfirande

Igår firade Julia och jag Gibson som fyllde år för drygt en månad sedan. Bättre sent än aldrig. Gibson bor med min familj, men han är ingen familjemedlem. Han fixar det mesta hemma, han är liksom vår hustomte.

Eftersom han aldrig varit på bio tänkte vi att det kunde vara en bra idé. Så bio blev det!


Gibson och jag utrustade med popcorn, vatten och biobiljetterna.


Julia och jag i biomörket med massa popcorn.

Vi såg Karate Kid och vi var i stort sett ensamma i salongen... Efter filmen gick vi och åt pizza och sen tog vi taxi hem. Jag tror det blev väldigt uppskattat. Ingen malawier jag träffat har varit på bio. Vissa vet inte ens vad vio är för något.

Bästa utekvällen hittills! Det kändes som att vara tillbaka i Sverige. Bio, popcorn, godis och pizza. Taxibilen hem hade dessutom bälten i baksätet. Yeay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }