Inget internet!

Jag har tyvärr inget på min dator. Alla andra har, men inte jag... Typiskt. Det är för att det trådlösa fungerar men jag har inget trådlöst på min dator och det fungerar inte med internetkabeln.

Så inget bloggande för min del på ett tag. Hoppas det löser sig snarast. Läs gärnas Julia blogg och speciellt detta inlägg.


Allt är i alla fall bra här. Det rullar på som vanligt... Hade en spindel på mina kläder igår, jag äter som en häst, det har varit åskoväder, det regnar lite då och då och jag känner mig trött.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack, det känns jätte härligt :) nja jag har inget tips, jag äter som vanligt.. men det är nog bara för att jag rör på mig hela tiden :)

2010-11-23 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }