Jag har varit sjukt snäll detta år ska ni veta

Det är så att jag alltid har en önskelista hängandes på sidan av kylskåpet hemma hos mor och far. Den hänger där året om och jag uppdaterar den eftersom. Det är väldigt praktiskt måste jag säga. Nu när jag inte är hemma och inte har tillgång till min önskelista har jag gjort en ny:

Moas önskelista 2010
- att mamma och Boris börjar med agility (fast det blir i så fall någon gång under 2011)
- att pappa slutar röka
- Lonely Planet, Southern Africa

- tavelsudd (till Bright Era)
- tavelkritor (till Bright Era)
- blyertspennor (till Bright Era)
- pennvässare (till Bright Era)
- engångsplasthandskar, typ tandläkarhandskar (till BAHASI)
- barnkläder (till barnen på BAHASI eller till grannbarnen)
- leksaker (till barnen på BAHASI)
- bidrag i pengar (till barnen på BAHASI)

Om nu någon skulle vilja sända mig ett paket så finns jag på denna adress:

AYISE
P.O Box 90588
Bangwe
Blantyre 9
MALAWI



För att förtydliga är Bright Era en skola och BAHASI har bland annat en förskola. BAHASI jobbar även med HIV/AIDS-patienter, därav plasthandskarna.




Brorsan och jag för några år sedan...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söta barn! Tomten och Lucian är underbara!

2010-11-27 @ 12:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }