Ett ljus i tunneln!

Igår blev Julia och jag så himla glada! Vi fick nämligen veta att vi ska få bidrag från ODD-Fellowlogen Cevia i Boden vilket är hur bra som helst!

Nu kanske vi kan färdigställa skolbyggnaden! Kök och toalett är snart klart och betalt, men själva skolbyggnaden är kvar. Sedan har vi inte heller pengar för skolmaterial och leksaker. Barnen har fortfarande bara ett jordgolv och tegelstenar att leka med.


Här är bilder på våra glädjeskutt!

Ser Julia ut som en smurf, utomjording eller annan tecknad låtsasfigur är frågan?


Grottmänniska


Apor!


Vi skrattade så mycket att vi föll ihop och vred oss av skratt på marken


Tjoflöjt!


Jag vill även tacka min mor och far, mormor, folkhögskolans lärare, Älvsbyns församling, Tea, Turana, Hans och Mona, Rolf och Åsa, Bernt och Karin, Åsa W, Eva H, Magnus H, Sara P och Doris.

Ert stöd är underbart och det ger verkligen resultat. Imorgon ska Julia och jag till BAHASI och hjälpa till med att måla köket och toaletten. Då ska vi ta bilder som jag ska ladda upp här så att ni också får se det fina resultatet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad driftiga och duktiga ni är. Ha de så bra vi tänker på dig/Rolf&Åsa

2010-11-12 @ 10:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }