Saknar tvättmaskinen idag

Idag tvättade jag (handtvättade såklart) två byxor, ett par leggings, två kjolar, tre t-shirts, en handduk, ett linne, ett nattlinne och mitt badlakan. Då jag bara hade badlakandet kvar går tvättlinan av och allt hamnar i jorden. Ja... Vad ska man göra? Det var bara att göra om allt igen. Surt.

Orkar inte skriva vad jag gjort senaste tiden, så här kommer bilder:

Vi hamnade på en hemmafest med japaner. Vi åt bland annat tunga, bush buck och impala.


Susanna, en japan som jag inte kommer ihåg namnet på och så jag.


Lillbrorsan min


Små gula mango. En dag åt jag 11 stycken...


Jag har lärt lillbrorsan stå i brygga. Han har inte bästa tekniken ännu, men det kommer!





Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Åh! Så söt lillebror!

2010-11-26 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }