African albino

Jag kan ju säga att jag är lätt blekast här bland volontärerna. Jag känner mig som vitingarnas viting. Förra veckan fick jag flätor i mitt hår och en dag hade jag en traditionell klänning på mig. Jag var inte bekväm och jag kände mig utklädd.

Då jag kom hem till middagen tog jag ut flätorna och familjen undrad varför:
F: What is happening here?
Jag: I don't like the braids. I think I look like an african albino with them and this dress. I want to be a Swedish girl again!



Gaaah! Never again!

Kommentarer
Postat av: Micke

Men Moa då, du var ju söt på bilden där :) <3

2010-10-20 @ 22:38:11
Postat av: Mamma

Jag håller med Micke. Har pratat med andra som läst din blogg o som också tycker att du var jättefin i dina flätor!

2010-10-21 @ 13:59:17
Postat av: Zuna Baluna

Ja, jag är en av dem mamsen pratat med. Du är läcker!

2010-10-21 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }