Man kanske inte ska borsta tänderna i sjövatten...

Vaknade 4.20 idag och frös jag och mådde illa. Kunde inte somna om och gick upp en timma senare. Fick gå på toa tre gånger på morgonen och det gjorde ont i magen och jag började svettas. Ryggen värkte och jag fick huvudvärk. Kl 6 sa jag hejdå till Alumbeni som åkte i väg från familjen, så jag vet inte om jag kommer träffa honom mer. Jag beslutade mig för att stanna hemma från jobbet idag, vilket var skolan Bright Era. Inte kul om magen börjar bubbla och vrida om och så finns det inga toaletter man kan sitta på. Fick ett sms från Julia att hon också var sjuk och stannade hemma. Så nu börjar vi misstänka att det är något från sjön som gjort oss sjuka.

Ja, nu känner jag mig i alla fall lite bättre. Kanske för att pastorn, min värdpappa, bad för mig.
Eller så inte.

Kommentarer
Postat av: Micke

"Eller så inte".. Haha :D

2010-10-12 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }