Men lägg av med att fritera maten då!

Igår åkte jag och Julia till Shoprite (typ ICA Maxi + att det är andra affärer runt omkring). Vi köpte en mapp och lite annat för att kunna hålla reda på alla papper om Bahasi. Vi vill ha full koll på ekonomin, så vi måste ha någonstans att förvara kvitton etc. Då jag är med Julia slutar det alltid med att vi köper något gott. Igår blev det Snickers och idag blev det en chokladmuffin. Vi satte oss på en handikapparkering och åt upp vårt fika och då kommer min värdpappa, pastorn, förbi. Mja, det var en lustig situation. Där satt vi på marken och gluffsade och han kom just ut från banken finklädd i kostym.

Nu har Julia och jag kommit överens om att inte köpa mer gottigottgott. Det är nog en bra idé. Då jag kom hem för lunch idag så fick jag höra ”Oh, you are getting fat”.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }