Sjukling

Jag har inte mått så bra sedan i tisdags. Har inte jobbat överhuvudtaget sen i måndags... Igår mådde jag som sämst, och sen fick jag diarré på kvällen/natten. Tog Dimor kl 2 i natt, och nu är det bättre. Jag mår som en kung! (om jag bortser från att jag har ont i halsen, öronen känns svullna, huvudvärk, ryggvärk och benvärk).

Och så måste jag ju bara säga att det värsta med att ha diarré här att väggarna i huset är så tunna, så familjen hör ju allt. Det rosa toapappret är kasst. Toadörren går inte att stänga helt och det finns inte ens ett handtag, så låsanordningen är att lägga en stor sten för dörren. Rinnande vatten finns ju inte alltid, så vissa gånger går det varken att spola eller tvätta händerna. Fräscht.


Igår fick jag åka in till Limbe postoffice och hämta två stora paket som mamma skickat. TACK! Det var hur mycket godis och choklad som helst. Sen så var det massa leksaker som jag ska ge till Bahasibarnen och t-shirts, kepsar och nyckelband från kommunen. Tyvärr kunde jag inte äta så mycket godis eftersom jag mådde illa. Jag bjöd hemma i familjen och de tyckte om allt förutom lakrits, mina favoriter.

Paketet gjorde verkligen min dag! Annars så kände jag mig mest som ett vrak.



Nästan allt som fanns i paketen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }