El och vatten - vilken lyx!

Var på barnhemmet/dagiset idag. Vi hade läget under kontroll idag ändå, så jag är nöjd. Men om det hade varit i Sverige hade det varit kaotiskt och fruktansvärt. Då jag gick hem för att äta lunch tänkte jag även tvätta, men det gick inte för det fanns inget vatten i kranen. Igår på lunchen tänkte vi baka en banankaka hemma hos min familj, men då gick det inte för det fanns ingen electricitet.

Nu hoppas jag verkligen att vattnet har kommit tillbaka, för jag är skitig och behöver duscha (ösa vatten över mig). Det är jordvägar här i området där jag bor och det dammar något fruktansvärt. Fötterna är alltid bruna och snoret är grått av allt damm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }