Men oj, var denna toalett upptagen? Varför stängde du inte dörren? Just det, det finns ingen dörr...

Jag hade ett uppror i magen igår! Men bara under en timma... Jag kan verkligen vara lycklig för vissa av oss har magar som inte alls fungerar som dom ska.

Tyvärr så befann jag mig på ett möte under magupproret, så det var inte så lämpligt. Jag gick ut därifrån och besökta toaletten som bara var ett hål i marken. Jag ska fota någon dag så ni får se. Papper finns såklart inte heller, men jag går alltid runt med papper i väskan så det är inget problem. Toapapper, handsprit och en vattenflaska är allt man behöver.


Nu ska jag, Julia och Susanna försöka hitta på en dans som vi ska lära ut imorgon. Sedan ska jag hem till familjen där de ska lära mig baka banankaka. Kul!

Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Zuna, Boris och Brazza, Julia och Tito i himmelen fattar inte vad du klagar på. Toalettdörr? Integritet? Vad är det?

2010-09-28 @ 20:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }