Svetten rinner, tacka vet jag svensk sommar!

Idag är det varmt.

Ska göra en facebook till min käre vän Alumbeni och sen ska vi till skräddaren och hämta min klänning och min väska. Spännande.

 

Imorrn ska vi till Carlsberg, igen. Det är två nya volontärer, från Belgien och Italien, som har sin introduktionsvecka och därmed ett Carlsbergbesök. Så då hänger vi från Sverige på! Vi ska såklart jobba på förmiddagen och senare på kvällen är vi bjudna på middag hos Julias familj. Julias värdpappa är chef på AYISE, så han vill bjuda alla volontärer på mat.

 

Torsdag-fredag tar Julia och jag ledigt. Vi ska till Lake Malawi och glassa hade vi tänkt. Tyvärr tjänar vi ju inga pengar, så det blir väl att leva på vatten och bröd.


Kommentarer
Postat av: Zuna Baluna

Nord-norsk sommar dämpar svettattackerna än mer. Du kan få renkött och kamtjaktakrabba för att balansera din afrikanska kolhydratdiet. Kyla och proteiner, välkommen till sommaren!

2010-09-28 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }