Födelsedagsfirande nummer 1

Då jag fyllde år, den 31:a mars, bodde jag i Malawi med Malawis bästa familj. Den var en skitbra dag och jag sammanfattar den nog bäst med ett bildregn.
Efter en bucket shower åt jag bröd med ägg på till frukost. Sverigeflaggan stod på bordet och min värdpappa sa "Grattis på födelsedagen" med engelsk brytning (han hade kollat vad folk hade skrivit till mig på fejjan och så läste han något som lät bra). Överraskad till tusen blev jag.


Här sätter jag grädde både på tårtan och mig själv.


Julia, Susanna och jag gick på marknader och letade Converse, men utan lycka denna gång.


Tjejerna bjöd mig på fika. Morotskaka och vaniljglass.


Jag bara älskar gungor!


Vi åt lunch hemma hos mig. Gibson bjöd oss på potatismos, köttfärssås och vitkålssallad. THANK YOU GIBSON! Yummie yummie, mmmm!


Alumbeni och jag gör glädjeskutt


Hoppelihopp med mina bröder Victor och Joel


Anna Klara, Susanna, Youjoung och Julia kommer hem till mig med tårta


Joel och jag


Mätta och glada

Efter att mina snälla vänner gått hem (förutom Julia som stannade till läggdags), familjen åkt till kyrkan, ett strömavbrott och familjen återvänt fick jag mer tårta.
Min fina värdmamma med den fina chokladtårtan


Alla sjunger...


...Happy birthday to you!


Jag blev så himla glad och överraskad alltså!


En superduperfödelsedag helt enkelt!
Thank you for my best birthday ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }