Hemma i Sverige

Igår kom vi hem till Sverige. Det kändes liksom "jaså". Grått och tråkigt. Det var så klart roligt att träffa familjen, pojkvän, släkt och hunden och äta god mat som jag saknat så himla mycket. Ändå känns det lite tråkigt. Här är allt som vanligt och det känns som om tiden i stort sett stått still.
Resan hem gick väldigt bra förutom att vi blev av med 5 av 7 bagage. Jag fick ett av mina bagage och Malin fick sitt. En och en halv väska har jag kvar i Johannesburg, men de borde komma fram idag. Den halva väskan delar jag med Julia, det är en väska men jag äger hälften av innehållet.
Är skönt att vara hemma, nyklippt och allt!

Kommentarer
Postat av: Susanna

aaaaahhhh rakt hååååååår!!!! Skitsnyggt, tjejen!! :D

2011-04-10 @ 14:21:36
URL: http://susannagoesmalawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }