Bra pepp

Hemma från gymmet och ska precis slänga i mig lite keso och kesella. Idag var det bröst och triceps. Vi körde bland annat bänkpress och för mig blev det personbästa på 50 kg. Fast det blir ju som personbästa för mig varje träning eftersom allt är nytt och jag inte vet vilka vikter jag ska köra med. Det var bara mitt andra pass i bänk så skulle gissa att jag tar PB nästa gång också. Hoppas. Körde i alla fall 4 set 6 reps och näst sista gången då jag var på repetition 5 så sa Micke "Kom igen, en till så får du sex".

Ja, det var kul.

Måste träna på att spänna armen, vet liksom inte hur man ska göra. Jag spänner handleden skitmycket så att det nästa sträcker och så tar jag i med ryggen. Ett helt projekt för att spänna armen. Men jag är glad i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Micke

Haha ja men så kan det gå :)

2011-08-30 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }