Quasimodo wannabe

Igår blev det ett rygg- och bicepspass. Det gick väldigt bra med tanke på att jag hade mer huvudvärk än vanligt. Fick dessutom höra att jag är jävligt stark.

Och ja, jag är ganska stark i ryggen. Om ett tag kommer jag kanske se ut som Quasimodo. Eftersom jag är stark i ryggen är det roligt och det blir förmodligen så att jag tränar det som är roligt oftare. Dumt.

Och på tal om huvudvärken så ska jag röntgas. Röntgade huvudet 2009 också och då var det då tomt, så jag skulle inte tro att de hittar något nu heller.

Kommentarer
Postat av: Micke

Det är nog lungt jag tror inte att du kommer att bli som Quasimodo. Även fast du är stark :)



2011-08-24 @ 19:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }