Svullarhelg

Shit pommes! Efter den här helgen kan jag nog rulla till skolan... Idag har vi julbakat i korridoren och det blev pepparkakor, saffransbullar, fudge och praliner.




Fyllningen i pralinerna har en smak av vit choklad och lingon. Verkligen supergoda, men det tar lite tid att göra. Det är tur vi har en pralinexpert här i korridoren som är utrustad med formar och allt man behöver.

Mitt i allt tog vi en pizzapaus. När man ändå är inne på den onyttiga linjen är det ju lika bra att fortsätta... Jag tog en vegetarisk med gorgonzola, fetaost och oliver.



Helgen började ju redan i fredags med kladdkaka... Ja, och så då igår då det blev MAX-mat och citronmarängpaj.


Plus att jag även ätit chips och salta pinnar. Helt galet.

Och ändå, fast jag är så fruktansvärt mätt, funderar jag på att smyga mig ut i köket och ta en lussebulle till... Bara för att det är så himmelskt goda. Ja, jag gör nog det...



Kommentarer
Postat av: t

Grym blogg!

allt bra med dig? ;)

2011-12-12 @ 19:20:50
URL: http://tinahofsweden.blogg.se/
Postat av: Fraj

Herregud, allt såg ju helt fantastiskt ut!!

2011-12-12 @ 19:43:10
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }