Bubbelpool i magen

Nu är det visst min tur att ha dålig mage. Igår sprang jag 11 gånger till toaletten, men idag är jag bara uppe i fyra. Så det går ju mot bättringsvägen. Magen är uppsvullen så det ser ut som om jag är gravid... Kul.


BAHASI går framåt. Går tyvärr inte ladda upp bilder, men byggnanden är målad och ser jättefin ut. På lördag ska vi ha official opening of the school building och då ska vi (Julia och jag) även tacka för oss. Det är ju bara en och en halv vecka kvar av volontärtiden nu.

Om jag mår bättre senare i veckan ska vi försöka inhandla stolar till barnen. Jag tror inte vi har råd med 106 (en till varje barn), men 50 stolar kanske går så de åtminstone får stolar i ett av klassrummen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Berätta mer om vad ni ska göra efter volontärtiden! Vars ska ni resa? :D

2011-02-16 @ 20:51:13
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }