20 stora passionsfrukter för knappt 10 spänn, yeay!

Läs på Julias blogg om ni är intresserade av gårdagen och BAHASI. Jag orkar inte med att skriva om det...


I alla fall så fick jag jättegod lunch idag! En kycklingklubba, friterad potatis (som inte var överdrivet oljig), slemmiga grönsaker (som var helt okej) och så tog jag mig en tomat till det. Själva äter de aldrig färska grönsaker bara så där. Men det bästa av allt var att medan jag åt min lunch gjorde Gibson fruktsallad av ananas, papaya, mango och passionsfrukt. Helt sjukt gott! Och jag blev så himla glad att han tog intiativ till det. De hade aldrig ätit fruktsallad innan jag kom till familjen.

Sen så sa han att han inte vill att jag ska åka hem och att han alltid kommer tänka på mig då han ser frukt. Det var så fint och jag kommer sakna honom också. Så jag sa att när jag är hemma kommer jag säga "Oh, I'm tired of chewing" och så kommer jag tänka på honom. Han säger ofta så då vi äter. Han blir nästan aldrig mätt, bara trött på att tugga maten. Ja, han blev i alla fall glad och tyckte det var roligt att jag ska säga det. Haha



Och så kommer jag ju sakna min lilla Joel. Massor.


Kommentarer
Postat av: Micke

Fin bild, men jag tycker ni ser lite ledsna ut :(

2011-02-08 @ 13:57:24
Postat av: Anonym

I morse var det 30 grader kallt, hur "kallt" hade du



Kalla hälsningar från Rolf& Åsa

2011-02-10 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }