Gratis är gott

I lördags hamnade vi volontärer på ett underligt sätt på en grekisk fest/middag. Vi var dock inbjudna, men vi kände ingen av grekerna. Det roliga med allt var att vi fick gratis mat, allt från baren var gratis och vi fick gratis skjuts hem. Det dåliga med allt var att det var ett stort buffébord med massor av olika rätter. Jag och Julia delade tallrikar och tog nästan av allt som fanns vilket resulterade i magont och illamående resten av kvällen. Sedan så var det ju även en efterrättsbuffé och den gick ju bara inte att stå emot...


Malin (Sverige), Laura (Belgien) och Albertina (Italien) hänger i baren



Susanna, jag och Julia i baren



Maten Julia och jag åt. Det ser ut som det dåliga bordet i "Du är vad du äter". Hö hö..




Efterrättsbuffén


Det var en trevlig kväll och jag var i säng klockan 04.00. Som tur var sov jag på AYISE och kunde därför sova till 12. Om jag hade sovit hemma hade jag vaknat kl 6, som vanligt, av allt oväsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }