Det blir då aldrig som jag tänkt mig...


I förrgår och idag var jag och Julia på ett gym och tränade. Det behövdes och det var kul och skönt att träna lite. Jag kommer vara svagare än vad jag någonsin varit då jag kommer hem i april och det känns ju inte särsklit roligt. Mindre muskler - mer fett! Det var ju inte riktigt så jag hade trott att det skulle bli... Jag trodde väl mer på Mindre muskler - mindre fett, men ack så fel jag hade. Här tillagas maten med olja i massor och det är ju inte direkt hälsosamt. Jag har aldrig ätit så lite grönsaker som här, aldrig så lite protein och aldrig så mycket kolhydrater. Helt tvärtom än hur jag äter hemma.


Jaja. Jag trodde alltså att mitt kroppsfett skulle minska, men också att min kroppsfärg skulle mörkna. Men ack så fel jag hade. Jag använder dock mycket solkräm, solskyddsfaktor 30 och 50, för jag är hellre vit än brun med hudcancer. Men ändå, lite färg borde jag få och jag har inte solkräm varje dag. För någon vecka sedan då det var en mulen dag var jag ute ganska mycket utan solkräm och på kvällen var jag bränd. Kul, bli solbränd utan att ha sett solen.


I förrgår vi också till Bright Era. Jag delade ut blyertspennor till Standard 1. Pennorna har jag fått från Mickes mamma, Carina. Tack så mycket! Julia var snäll och fotograferade.



Barnen och lärarna blev i alla fall glada. Vi följde sedan hem till min favoritlärare där vi fick en Fanta och kakor. Det var trevligt och hon hade en fin Älvsby-tshirt på sig. Tack Älvsbyns kommun för det!




The Head teacher Sam, två lärare till Std 1, jag och alla barnen med sina nya pennor.



Julia försökte få alla lärare att göra en pose, men det gick sådär...



Jag, min favoritlärare och hennes två barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }