Naket och bränt

Fler bilder från Zanzibar... Där var jag i slutet av mars med mina två vänner Julia och Susanna efter vårt volontärarbete i Malawi.

På östkusten bodde vi i denna bungalow


Då det var högvatten stormade vattnet in på vår "gård". Lite läskigt.


Julia och en pojke som bodde i byn



Fick mig rutor på magen... Lite sneda, men ändå.


Jag brände mig lite underligt. Hade solskyddsfaktor 50 på baksida lår
och 85+ i ansiktet. På eftermiddagen upptäckte jag att jag förmodligen
torkat av mig 85+krämen på benet. Smart. Snyggt. Har jag sagt att
jag är känslig för solen?


Känsliga ögon har jag visst också... Solade med både tyg och solbrillor på


Att gå i sand måste ju vara bästa peelingen ever. Härligt härligt!



Glädeskutt!


Lägg märke till mina gymnaststräckningar på fötter och händer på sista bilden. Lägg även märke till färgskillnaderna på underarmar och smalben med övriga kroppen. I Malawi visade jag aldrig knäna och inte magen heller för den delen.



Kommentarer
Postat av: Malin

ooh härliga bilder :D

2011-06-08 @ 21:57:35
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/
Postat av: EliinL

sista bilden var suuperhärlig verkligen! :D

2011-06-13 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }