Pepp pepp

Jag är nu inne på vecka nummer 2 av mitt joggande. Och bra går det. Allt enligt planerna. Jag kör efter ett fyraveckorsprogram så snart är jag halvvägs.

Idag blev det 2,5 minuters jogg och 30 sekunders rask gång. Höll på så i 30 minuter. Det var bara det att jag satt inne och gruvade mig för dagens pass i 4 timmar och då jag kom hem igen var som dagen förbi.

Kände mig som SuperWoman på väg mot MuskelMoa-formen efter dagens pass.

Och ja, jag älskar Adidas! Brallorna har jag haft sedan jag fyllde 13 eller 14. Alltså är de 8-9 år gamla och de har hängt med genom många timmars träning och även varit i Ukraina, Island, Nya Zeeland, Malawi, Zambia och Tanzania (var i stort sett det enda plagget jag tog med mig hem från Afrikat). Tyvärr börjar de sjunga på sista versen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }