Zan, Zan, Zanzibaaar!

Fler bilder från Stenstaden! Gillar stan väldigt mycket, men jag vill ändå inte tillbaka. Stan är så himla liten så det känns som om jag har sett allt. Men om jag skulle få resan gratis skulle jag inte tacka nej.
Kyrkor finns överallt. Den här var dock väldigt intressant att besöka


Mini-eiffeltornet


Snygga plåttak


Forodhani Garden är tom på dagen och på kvällen kryllar den av matstånd


Susanna och jag väljer vad vi vill ska sättas på grillen. Det är djur från havet som gäller


Vår pizzabagare. Pizzan innehöll nutella, banan och kondenserad mjölk.. Höhö!


Vit tjej, kul kille och solbränd tjej


I Forodhani Garden träffade vi ytterligare två stycken som var med på vår safari. Helknäppt! Alla möts vi på Zanzibar. Har tyvärr inga kort på dessa herrar. Förresten så tillhör alla fotona här Julia, min kamera fungerade inte riktigt vid detta tillfälle...

Kul hade vi! Så känns det i alla fall nu när jag tänker tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }