Älska träning

Vaknade 6.15 för att träna på IKSU kl 7. Indoor walking och CXWORX hade jag och en vän planerat att gå på. Men då ser jag att jag fått ett sms under natten från min vän att hon inte skulle gå och då tappade jag lusten och ställde klockan på 8.30 istället.

Fast jag han bara slumra till och sen flög jag upp ur sängen 6.30. Jag hade ju bokat första passet och då måste man ju gå. Jag hann få i mig en finncrisp med leverpastej och sen iväg.

Det känns skönt i kroppen och det är så härligt att komma igång på morgonen. Har ganska mycket träningsvärk från gårdagens gympass, i rygg och bröst, och det känns hur bra som helst. Är i skolan 10-12 och kl 13 är det dags för beach volleyboll med klassen.

Frukost nr 2. Gröt av fiberhavregryn, rågflingor, linfrön, ägg, kanel med mosad banan, keso och mjölk till. Finncrisp med leverpastej och ett stort glas vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }