Ett frukostliknande mellanmål vid lunchtid

Sist jag handlade köpte jag hem en ny müsli med jordgubb och quinoa. Bara för att den var på extrapris... Jag faller himla lätt för dessa extrapriser alltså.

Mina favoritflingor är Kellog's All Bran med de innehåller ganska så mycket socker även fast man kanske inte tänker på det. Den här müslin känns mycket sötare, men det är den inte. Den är till och med nyckelhålsmärkt. Men nej, den slår inte favoriten. 

Fil, rivet äpple, kanel och müsli


Och idag är det fredag, klockan är bara 13 men det känns som om den är runt 20. Jag har gjort allt som jag brukar göra på en dag, varit i skolan, tränat, ätit tre gånger och duschat. Men nu gäller det att plugga för brinnande livet! Antar att jag kommer sitta uppe med kemiboken till midnatt. Suck...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }