Fett, sött och flottigt

Det blev fetfrulle på morgonen. Hade ingen mjölk, eller fil så därför blev det matlagningsyoghurt. Behöver ändå äta upp den snart för jag vill inte att den ska hinna bli gammal. Till matlagningsyoghurt eller turkisk yoghurt äter jag alltid honung eller bär. Idag blev det honung. Och så bacon och te till det.

Ett äpple till mellanmål och så lins-och böngryta till lunch. Till middag funderar jag på en köttfärsröra (!) eller halloumiost... Vi får se! 

Dagens frukost

Kl 14 är det dags gör gymmet och 18.10 aerobic dance. Ska hem därimellan för att handla och stoppa ner lite mer mat i magen. Ja, och så ska jag ju hinna plugga idag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }