Fiil the power

Tillbaka till träningen. Gymmade i lördags och så nu idag igen. I lördags blev det ben och mage. Idag körde jag axlar, triceps och biceps + lite mage. Fast jag började dagen med cirka 1,5 timmas promenad (men i två omgångar). Sen hade jag planerat beachvolley med klassen också, men jag hann inte med det tyvärr.

Till frukost blev det gröt med kanel och ägg i. Sen så har jag hunnit med 1 liter fil, en banan och två måltider bulgur med kyckling, svamp och bambuskott.

Jag måste försöka behärska mig då det gäller fil... Det är inte OK med 1 liter fil om dagen.

Nu hoppas jag att jag i alla fall kommer igång med träningen igen efter nästa två veckors uppehåll. Jag hälsar morgondagens träningsvärk varmt välkommen!

Gymmet i Limbe, Malawi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }