No sugar added

Ibland blir jag så himla sötsugen så att jag bara tar och slänger ihop en kladdkaka och gluffsar i mig. Eller bara sugen på att äta något "förbjudet" och då kan det bli popcorn. Därför har jag skapat en ny kategori Istället för socker där jag kommer lägga in andra alternativ till kladdkakan och även popcornen. För jag slänger ju inte alltid ihop en kladdis när suget kommer...

Idag mixade jag hallon, mjölk, matlagningsyoughurt och vaniljpulver. Det är alltså inte vanliljsocker utan bara själva vaniljkornen (ett svart pulver).



Perfekt då jag har både mjölk och matlagningsyoghurt som ska ätas upp innan torsdag. Passade bra efter beach volley-passet också. Gott var det ju med!



Kommentarer
Postat av: EbbaBloggen

fin smoothie

2011-11-16 @ 13:18:06
URL: http://www.ebbabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }