Feel the power

Nu har jag kommit in i träningsrytmen känns det som. Igår blev det pilates. Kl 7 imorse körde jag ett yoga-pass och senare idag ska jag nog prova på core. Imorgon blir det bodybalance innan det är dags för en klassresa till Lövånger. Ska ta med mig träningskläder dit så jag kan ta en rask promenad och kanske göra lättare styrka. Nu ska vi bara vara borta två dagar, men jag ska försöka få in träningen varje dag.

Eftersom jag har tränat cirka 20 timmar/vecka tidigare så borde det inte
vara något problem att träna lite varje dag


Det behöver inte vara mycket träning dagligen, huvudsaken att jag rör på mig. Dessutom har jag fått ett mer träningsaktivt tänk, till exempel när jag går i trappor så koncentrerar jag mig på benmusklerna och skjuter ifrån ordentligt med foten för att aktivera så många muskler som möjligt.

Kul! Ja!


Nu hade jag planerat ett ICA-besök för att handla ingredienser till det här brödet. MEN så upptäckte jag att vi inte har någon brödform. Vad gör jag då? Ja, vad gör jag nu?

Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du gör? Du köper en form!

2011-09-28 @ 15:05:01
Postat av: Elin

Haha det är inte lätt när det är svårt men din mamma har en poäng! "köp en form!" och sen informerar du mig om brödet smakade bra när du testat :)

2011-09-28 @ 15:08:29
URL: http://aspecialmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }