Huvudvärken är min fiende

Idag vara min plan att ta en promenad till IKSU för ett pass bodybalance klockan 7.45. Lagomt tidigt och en bra start på dagen. Tyvärr blev det inte så. Då jag vaknade hade jag så satans ont i huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tog mig ett piller och stannade i sängen och vaknade först efter kl 10. Har fortfarande ont i skallen (har ju alltid det), men inte alls lika intensivt men ändå grymt mycket mer än vanligt.

Frukosten idag bestod av fil med banan, kanel och rågfras. Och så brödet som jag bakade igår. Det blev helt okej, men inte superbra.


Hade ju problemet där igår att jag inte hittade en bördform. Gick då till bästa grannen och frågade om hon visste om det fanns någon och det skulle det göra tydligen. Jag hade visst bara inte tittat bakom alla köksluckor.
Jag har aldrig varit bra på att leta...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Om du var pojke skulle du nog heta Moammar hehe. Eller moses. Men hallåååå hur blir det med din huvudvärk? Hade du röntgat eller hur var det? Är ju oooorolig!

2011-09-30 @ 19:20:31
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }