Hade gärna haft mer hästkrafter

Kul att gå till gymmet och köra axlar när det typ inte går. Bääääh! Körde först en gummibandsövning och sedan skulle vi sätta igång på riktigt.
 
Mja, jag börjar lite lätt... 12.5 kilo borde bli bra. Nähä, det gör visst ont i axeln. Aahmen, jag går på småvikterna då och testar 8. Näe, det gör ont. 6 kilo blir nog bra. Näe, det gör visst också ont. Tre då? Nä, inte det heller. Ett litet fjuttkilo blev det till slut. Kul ens. 
 
Kunde som tur var köra ganska tungt på triceps och biceps. Men axlarna, satan i gatan vad jag hatar dem. 
 
Som jag brukar säga, hade jag varit en häst hade jag varit död för länge sedan. Oduglig kropp som jag har. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }