Hur kan vi spara vatten på andra sidan jordklotet?

Alltså, jag hittar ju bra saker jag tycker alla ska läsa, titta på eller helt enkelt ta del av mest hela tiden. För jag har en känsla av att allt jag tycker är bra faktiskt är bra för alla. 
 
Denna gång måste ni gå in HÄR och kika. Kortare än 4 min. Om ni nu inte redan såg det på Nyhetsmorgon... Det viktigaste av allt är att inte låta informationen gå ut genom andra örat utan låt den stanna kvar och bearbetas i hjärnan och gör något av det. Vad som helst, men blunda inte.
 
 
Jag tackar alla som tittar och tar till sig! Tack tack!
Världen älskar er. 
 
 
Morsan: Tycker du fortfarande att jag var dum som åt upp den "gamla" gräddfilen i förrgår? Jag försökte ju bara rädda världen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }