FREEEEDAAAAAG!

Vilken underbar fredag! Har träffat handledaren för ett grupparbete idag och allt såg bra ut. Satt sedan och pluggade och har nu gått igenom alla föreläsningar vi haft under kursen! Yaay! Och inga fler föreläsningar innan tentan den 19:e. Kalasbra! Ska bara lära mig allt också... 

Har också kört ett jättebra axelpass där vi även mördade magen. Nu är jag bara hem för påfyllning av mat och sedan ska jag tillbaka till IKSU för Aerobic Dance. Det kommer blir tungt och roligt. 


Äggnudlar med sås på koksomjök, solrosfrön och curry. Krispsallad, coctailtomater och en klick keso. 
 
 

Update. 
 
Efter dagens andra träningspass finns det fortfarande energi kvar. Trött i ögat, men pigg i kroppen.
 


Medan de flesta i klassen är på fest ska jag ägna mig åt att laga matlådor och dricka vatten. Kanske till och med ett kopp te. Det blir en tidig kväll för klockan 06 imorgon åker jag till Sundsvall där Norlandsmästarinnan i gymnastik ska koras. Jag är fatiskt grymt sugen på att ställa upp i bom och fristående... Meen, det är slut med sådant. Ska försöka hålla mig kvar på golvet och vara en bra tränare till mina tjejer. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååh men det hade varit festligt om du ställde upp i ett redskap eller två! Det tycker säkert dina gymnaster också? ;) kanske nästa NM? :)

Svar: De hade blivit så besvikna när jag hade vunnit, haha! Inget fel på självförtroendet här inte...
Moa

2012-12-08 @ 20:27:56
URL: http://aspecialmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }