Myspysgröten

Ikväll har jag haft en myskväll utan dåligt pluggsamvete. Kom hem ganska sent efter ett galet jobbigt bröst- och tricepspass på gymmet och då blev det gröt till middag. Åh, vad jag hade längtat till denna gröt. Har varit utan gröt i två dagar, men nu äntligen fixade jag hem lite rågflingor. 
 
Så det blev rågflingsgröt med ägg och kanel toppad med keso och lingonsylt. Och så mjölk till kalaset. Grötmys i mina mysiga Björn Borg-kalsonger framför SOS Uppdraget. Fiiin torsdagskväll. 
 
SOS Uppdraget kanske inte låter som det roligaste, men det är faktiskt väldigt bra. Titta titta! 
 
SOS%20Uppdraget%20del%205
 
 
 Men alltså, tillbaka till gröten igen. Den är ju bland det bästa som finns. Den är så fin att titta på innan den äts upp, konsistensen är perfekt och den lägger sig som bomull i magen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }