Saaaltoooo

Idag smällde jag till med salto på bommen då jag var tränare på ett gympaläger. Hade dock en mjuk matta på bommen för att skona fötterna. 

Det blev två försök tills jag stod. Videon är från i somras och jag hoppas att salton jag stod på idag såg lite bättre ut än vad den gjorde då. 



Jag hade bestämt mig för att köra tills jag stod, så det var bra att jag satte den på andra försöket. Kroppen och huvudvärken pallar tyvärr inte så mycket mer... Bommen är för övrigt 1 decimeter bred och 1,2 meter hög, fast för mig blev den bredare på grund av mattan. 


Om jag inte minns helt fel var det 2,5 år sedan sist jag körde den på bommen så det känns otroligt skönt att det sitter kvar i kroppen. 


Kommentarer
Postat av: Elin

Oho duktigt :))

2013-01-02 @ 10:01:14
URL: http://aspecialmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }