Skakiga ben och ett stort leende

Cyklade lite omotiverat till gymmet efter skolan. Eftersom jag var ensam vågar jag mig inte riktigt till vikterna eller maskinerna. Tycker det är grymt tråkigt att gymma själv och tappar motivationen. Istället var jag inställd på intervaller i en halvtimma. 

Meeen, då träffade jag på en klasskompis som precis hade börjat med benpress och övertalade mig att haka på. Grymt bra! Det blev ett hur härligt benpass som helst. Fick in lite mage också. 

Har precis ätit middag med spagettibenen mina. Gaffeln var fylld med kyckling, nudlar och groddar. 

 
Blev konstigt nog inte helt mätt av min monsterportion, så jag ska ta mig en extrasväng till kylskåpet. Magens vilja är min lag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }