Nu jäklar!

Ehm... Mina planer går inte som planerat. Igår skulle jag alltså hålla till på ett rullband under en längre tid och sen gå på body balance. Men så blev det inte...

Testade istället ett nytt pass som heter Inner Strength. Just det passet var bara igår som en sorts happening. Efter att passet var slut var alla löpband upptagna, det stod till och med folk och köade för att springa. Jag hade ändå hunnit ångra mig om att konditionsträna på rullbandet eftersom jag blev så hungrig efter passet. Inte kul att träna på en kurrande mage. Men det känns ganska bra ändå allt var upptaget, för då kan jag skylla på det istället. Hur mycket jag än ville så hade det inte gått...

Så jag behövde ingen hjälp från träningsguden. Däremot idag! Huj huj... Ska börja gymma kl 9, det är bröst och rygg som ska mosas, och innan det tänkte jag ta mig an det där jäkla bandet som snurrar under fötterna.

Hoppas träningsguden hör mitt bedjande idag...

Uff, uff. Dags att packa väskan och iväg. Sedan till skolan för lite pluggilugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }