Att handla mat har blivit en favoritsyssla

Idag handlade jag igen. Måste vara fjärde gången denna vecka. Kanske låter som dålig planering men jag passar alltid på att handla då jag ändå går förbi, som jag då gjorde idag. Hade börjat få brist på morötter, bananer, äpplen och clementiner. Var galet nära att köpa en mörk chokladkaka, det riktigt vattnades i munnen på mig men jag stod emot. Åt middag när jag kom hem istället.

Nu är jag dock sugen igen, men nu har jag ju ingen choklad. Ett glas vatten får duga. Måste verkligen börja vara hård med mig själv om jag någonsin ska bli lite fit.

Dessa godbitar kommer från min bror och Bryssel. Satt fint i magen för några veckor sedan.



Kommentarer
Postat av: Evelina L

Aaaah jag älskar ockå att handla mat!! Fett kuuul! Sv: Tack. Blev djupt rörd över din kommentar.

2012-01-15 @ 22:09:38
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }