Bra gjort och dåligt gjort

Gym passet idag (axlar, biceps och triceps) var väldigt roligt. Lite ofukuserat kanske då det blev några skrattanfall mitt i setten. Ska nog lägga till en extra axelövning och en extra tricepsövning till nästa gång. Det kändes som om jag hade lite mer att ge där...

Uppvärmingen gick också bra. Gick och joggade 15 minuter och det är himla bra för att vara jag. Tycker kondition är det tråkigaste och jobbigaste som finns. Men tyvärr ett måste. Vill ju minska fettprocenten och då kan det ju vara en bra grej...

Hej beach 2012, här kommer jag!

Ja, så kände jag på rullbandet idag.


Meeen. Vad gör jag då sen då jag kommer hem. Äter middag, lagar ny mat och sätter mig sen med ett glasspaket. Det blev över massor med glass sen helgen så det hivade jag i mig.

Och då jag ändå äter glass, varför inte göra det ordentligt? Direkt ur paketet och i med allt på kortast möjliga tid. Svullo nummer 1 är jag ibland...


Hejdå beach 2012...

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha. Och du klagar på mig... :)

2012-02-01 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }