Mat nonstop

Har blivit lite småkär i tomat och mozzarella. Idag fick det bli kvällsis vid 23-tiden och en passande paus i cellbiologin. Brukar försöka att inte äta så sent egentligen, men ikväll kurrade magen lite. Ändå åt jag en väldigt sen middag strax innan 21.

Det har helt enkelt varit en hungerdag idag. Trots min stadiga frukost var jag tvungen äta ett äpple innan lunch. Efter lunch åt jag två morötter, en clementin och ett äpple till. Och trots det så var jag hungrig strax före fem så jag var tvungen slänga i mig ett mellanmål innan träningen.


Idag spetsade jag till det med olivolja och örtsalt. Men näe, det var faktiskt ingen höjdare.
Men det ser snyggt ut i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }